tiistai 13. toukokuuta 2014

Nastolaviikon Hyvä olon vitonen

Nastolassa on Nastolaviikko ja tänään 6.5. juostiin Hyvän olon vitonen. Lämppäriksi oli tullut Hunkseista Ville. Minä ja minun kaveri käytiin eka juoksemassa kilsan verran alkuverkkaa, sitten vielä jammailtin pari biisiä Villen kanssa ja sitten lenkille. Vitonen meni kaverin kanssa mukavia jutellessa ja oma kello näytti 5 km kohdalla 28.11 joka olisi minun enkka vitoselta. Viimeinen mäki vei hyvät loppukiihdytykset joten loppuaikaan olen tyytyväinen :) Vielä maalissa Hunks Villen kanssa ylävitoset ja sitten parin kilsan loppuverkat :)

Tavoitteena mulla oli juosta tuo vitonen 30 min tai alle. Ja voittaa lasten koulun liikunnanopettajat ja terveydenhoitaja jotka oletin tulevan paikalle. Kylän liikuntaihmisiä kun ovat. Kaikki tavoitteet toteutuivat :) Sijoitukseni oli 5. Kaksi n. minun ikäistä naista ja joku nuorimies olivat maalissa aiemmin. Tämä nuorimies paaaaaaaaaaljon aiemmin. Ei osanottajamäärä päätä huimannut mutta oli meitä nyt jonkinmoinen lauma.. 

Ennenkuin enempää brassailen, täytyy todeta että opettaja ja th ovat saattaneet täyttää jo 50v ja entinen ope on 60+ :) Lasten terkka aina huomauttaa että mulla on hoikkia tyttöjä kun lasten painokäyriä tutkii mutta voin taas vedota että minkä sille voi kun liikutaan niin paljon, ei ehdi lihoa (paitsi äiti välillä... :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti